Procesul de angajare este unul destul de dificil. Fie că vorbim despre un distribuitor de servicii sanitare sau de salubritate care caută ajutor în depozit, un antreprenor de servicii de construcții care caută personal de curățenie sau un administrator de instalații care caută un angajat care poate face o clădire să strălucească, multe companii din industrie pur și simplu nu pot părea să aleagă întotdeauna corect închiriere.

Cei care doresc să întrerupă ciclul de angajări dezamăgitoare, pot lua în considerare următoarea listă de sfaturi, care îi ajută dă descopere cheia găsirii persoanei potrivite pentru locul de muncă pe care îl pun la dispoziție:

Angajați oameni pe bază de valori

Cultura companiei devine un factor din ce în ce mai important în căutarea unui nou candidat pentru o un loc de muncă. Potrivirea candidatului cu idealurile și cultura companiei este important și pentru organizația care face angajarea. Drept urmare, companiile ar trebui să caute să angajeze candidați care să demonstreze aceleași valori ca și ei.

Cel mai bun mod pentru o companie de a crea un proces de angajare bazat pe valori este de a determina mai întâi care sunt propriile sale valori. Odată ce acest lucru este stabilit, compania ar trebui să evalueze candidații pentru locurile de muncă pe baza valorile lor în timpul procesului de angajare.

Conștientizarea personalității

Personalitatea persoanelor angajate de o companie trebuie să rezoneze cu cea a angajaților existenți. Evitați potențialele probleme dintre personal și nepotrivirile de caracter prin furnizarea de teste de personalitate și evaluări de comportament în timpul procesului de angajare.

Referințe

Anumite practici mai vechi devin tradiții dintr-un singur motiv: funcționează. Acesta este și cazul referințelor. Asigurați-vă că vă consultați și cu angajatorul precedent al candidatului unui loc de muncă pentru a vă asigura că el sau ea și-au îndeplinit sarcinile în mod corespunzător. În cazul în care postul pus la bătaie are în orice fel legătură cu o funcție sau cu sarcini de conducere, ar fi indicat să luați legătura și cu foștii colaboratori ai aplicantului.

Aptitudini transferabile

Atunci când intervievați un candidat, nu vă fie teamă dacă acesta are sau nu un istoric al locurilor de muncă care nu au complet legătură cu postul scos la concurs de compania dumneavoastră. Este foarte util să angajați o persoană care are o experiență de muncă destul de variată, deoarece acesta ar putea veni cu idei noi și inovatoare sau ar putea să vă ofere o altă perspectivă asupra sarcinilor pe care le are de îndeplinit.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here