Utilizarea unui furnizor de servicii externalizate pentru managementul clădirii nu trebuie să fie totul sau nimic. Este vorba despre găsirea nivelul potrivit pentru nevoile organizației dumneavoastră. Pentru unii, aceasta va însemna externalizarea unor sarcini cheie, care nu sunt necesare foarte frecvent. Pentru mulți, serviciile de menaj sunt contractate de către un furnizor extern, dar inginerii sunt păstrați intern. Și totuși, pentru alte structuri, întreaga operațiune va merge la una dintre firmele de servicii de la terți. Este o ecuație care este în permanență modificare.

La International Finance Corporation (IFC), membră a Grupului Băncii Mondiale, dacă un membru al echipei de management de facilități pleacă, poziția lui nu este completată neapărat. Cerințele poziției sunt evaluate și în cazul în care echipa de management externalizat al companiei cu care se lucrează poate face treaba la fel de bine, atunci poziția merge la ei.

Pentru a se determina dacă să se păstreze o poziție internă sau să se externalizeze, IFC întreabă: “Ce avem cu adevărat nevoie să facem, și cât de mult din lucrările și operațiunile de zi cu zi le putem da oamenilor externi? ” și “de unde obținem mai multă valoare?” Pearlman subliniază faptul că “creșterea valorii contractului furnizorului nostru pentru o anumită sumă de bani este în mod substanțial mai mică decât în cazul în care una dintre acele poziții este ocupată” cu un angajat care primește un salariu, beneficii și așa mai departe.

“Suntem într-adevăr concentrați pe minți creative și pe modul în care utilizăm personalul nostru intern cel mai eficient”, spune Pearlman. “Am avut nevoie de mult mai mult discernământ în a plăti pentru expertiză.” Decizia nu este determinată exclusiv de reducerea costurilor, totuși. Mai degrabă, eficiența și combinația de abilități potrivite pentru a sprijini misiunea organizației este ceea ce este important, spune Pearlman.

Poziția implicită este de a nu externaliza pozițiile atunci când acestea devin vacante. Dacă păstrarea funcției interne va oferi mai multe beneficii companiei, atunci așa rămâne. “Am avut discuții asupra cheltuielilor și reducerilor în timp ce am făcut afaceri puternice acolo unde putem face același lucru într-un mod mai bun”, spune Pearlman.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here