Puține companii din lume, dacă există și altele, sunt la fel de înrădăcinate în societatea modernă ca și Google. Prezența sa pe internet este atât de profundă, încât uneori este greu de înțeles. Numele său a devenit un verb pentru căutarea informațiilor. Practicile sale de afaceri sunt atât de avansate încât sediul companiei din Mountainview, California, a devenit subiect de legendă. Având în vedere relevanța și succesul masiv al companiei, nu este de mirare că Google spune că aspiră să creeze unele dintre cele mai sănătoase locuri de muncă din lume și că procesele de curățenie ”verde” vor juca un rol important în aceste eforturi.

La doar câțiva ani de la înființarea Google, compania a venit cu o listă de convingeri pentru care ar trebui să se străduiască să opereze, cunoscută sub numele de „Zece lucruri despre care știm că sunt adevărate”. Primul „lucru” din listă sugerează că organizația ar trebui „să se concentreze asupra utilizatorului, iar toate celelalte vor urma”.

Aceasta este aceeași mantră pe care o urmează și programul de servicii de sustenabilitate la locul de muncă a celor de la Googl. Pentru program, accentul pe utilizator se reduce la sănătatea și productivitatea angajaților Google, susține Richard Navarro, manager de program de servicii în cadrul departamentului de sustenabilitate la locul de muncă.

Acesta spune că procesele de curățenie ecologică se aplică acestui accent pe sănătate și productivitate într-o varietate de moduri. Mirosurile urâte, de exemplu, îi supără pe angajați și îi fac mai puțin productivi. Curățenia ecologică rezolvă această problemă eliminând mirosurile fără a lăsa substanțele chimice puternice utilizate în curățenia tradiționale, mirosuri care pot deveni la fel de supărătoare ca și cele pe care încearcă să le elimine.

Și la ce mai sunt bune facilitățile de ultimă generație ale Google dacă atât ele, cât și produsele folosite pentru curățarea lor, îi îmbolnăvesc pe angajați? De aceea, Google speră să împiedice contaminanții atât să intre atât în ​​clădire, cât și să rămână acolo.

Conform lui Navarro, atenția asupra curățeniei ecologice este de fapt atenția asupra sănătății, punându-se problema de ”Cum împiedicăm substanțele nocive să intre în clădire și să îmbunătățim în același timp productivitatea angajaților care lucrează în interior?”. Astfel, prin implementarea proceselor de curățenie ecologică, cei de la Google vor nu doar să asigură o curățenie impecabilă în facilități, ci să își mențină și angajații sănătoși și fericiți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here