Achiziția de instrumente software noi pentru gestionarea facilităților dumneavoastră reprezintă un pas important în demersul dezvoltării viitoare a afacerii, însă, treaba nu s-a încheiat acolo. Trebuie să vă asigurați că acestea pot fi utilizate în mod corespunzător de cătrea angajați, pentru a-și atinge performanțele optime.

Fazele de familiarizare și instruire sunt cele care îi pun în contact pe utilizatori cu cele mai variante de software de gestionare a instalațiilor. Totuși, este important să recunoaștem faptul că doar trainingul oferit de către vânzătorul sau producătorul de software ar putea să nu fie suficient de completă pentru o integrare optimă în sistemul facilității, iar angajații s-ar putea să nu reușească să se adapteze în mod corespunzător la noua versiune de software.

Pentru a asigura implementarea cu succes a noilor instrument software, managerii trebuie să fie siguri că instruirea abordează toate aspectele schimbării și promovează învățarea conform următoarelor categorii:

Cunoașterea conceptuală. „De ce facem lucrurile așa cum le facem?” Zonele de cunoștințe conceptuale includ înțelegerea misiunii și viziunii organizației, strategiile de gestionare a facilităților și măsurile cheie de performanță care demonstrează succes.

Cunoștințe operaționale. „Cum se desfășoară lucrurile?” Această categoria implică înțelegerea proceselor de afaceri, modalitatea de a localiza resursele și referințele și funcționalitatea generală a software-ului în ceea ce privește activitatea de administrare a facilităților.

Cunoștințe software. „Cum folosesc noul instrument software?” Punctele cheie includ specificul mediului software, cum ar fi navigarea, crearea de comenzi de lucru, gestionarea proiectelor, actualizarea înregistrărilor de active și generarea de rapoarte.

Finalizarea cu succes a acestor trei faze ar trebui să conducă la implementarea optimă a unui software nou, care să răspundă nevoilor de afaceri ale organizației. Departamentul de gestionare a instalațiilor poate apoi să își concentreze atenția către utilizarea noului software pentru a atinge obiectivele pe care le-a stabilit de la început și pentru a îmbunătăți rezultatele prin măsurarea performanței.

Pe scurt, un cadru de management al performanței oferă procese consistente pentru evaluarea continuă și îmbunătățirea continuă a funcțiilor de gestionare a instalațiilor. Acesta demonstrează conexiunea dintre driverele organizaționale și obiectivele dorite de departamentul de facility management prin metrici și indicatori cheie de performanță, permițând luarea unor decizii bazate pe date, având totodată capacitatea de a demonstra rezultate măsurabile. Sunt disponibile numeroase resurse pentru a afla mai multe despre opțiunile pentru cadrele de măsurare a performanței și despre modalitățile de implementare a acestora.

Un program de facilități bine gestionat angajează părți interesate, interne și externe, în moduri semnificative care susțin succesul departamentului FM și organizația mai largă pe care o susține. Gestionarea modificărilor asociate cu implementarea software-ului de administrare a noilor instalații necesită un grad de implicare deosebit de mare pentru a asigura organizația să funcționeze eficient și să obțină rezultatele pe care le intenționează cu noul instrument.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here