Startup-ul australian OfficeMaps, un furnizor de instrumente interactive de gestionare a spațiului de lucru, tocmai a anunțat lansarea unor noi funcții software pentru a ajuta la limitarea răspândirii COVID-19 în clădirile de birouri.
În această perioadă, un mediu de lucru sigur este crucial, iar OfficeMaps îi ajută pe angajatori și manageri de facilități (FM) să se asigure că angajații respectă distanțarea fizică atunci când sunt la birou. Software-ul le pune la dispoziție angajatorilor o reprezentare vizuală a activelor și spațiului de birouri. Astfel, ei pot aloca sau bloca birouri și spații de lucru pentru a se putea respecta măsurile de distanțare socială.
Mai mult, OfficeMaps tocmai a lansat o nouă funcție de monitorizare a contactelor. Această caracteristică utilizează tehnologia de cartografiere pentru a întocmi o listă a personalului care se află în birou în orice moment al zilei. Înțelegerea mediului de lucru și a întregii clădiri de birouri pilonul de bază al unui loc de muncă sigur și productiv, spun australienii.
Nicio tranziție înapoi la viața de birou nu se va desfășura în condiții perfecte, subliniază compania, motiv pentru care este foarte important să aveți un plan pentru scenariul în care un angajat se întoarce la serviciu infectat cu noul coronavirus. Funcția de monitorizare a contactelor din OfficeMaps este capabilă să vă arate exact locurile în care a umblat o persoană și cu cine a avut contact. Astfel, în cazul în care un angajat este testat pozitiv cu COVID-19, angajatorii au posibilitatea de a acționa rapid pentru a minimiza răspândirea virusului. Aceasta este doar una dintre funcțiile recent adăugate în platforma proprietară OfficeMaps, drept răspuns la răspândirea rapidă a COVID-19.
Pandemia le-a sporit popularitatea
Echipa OfficeMaps susține că a înregistrat o creștere imensă a numărului de solicitări, pe măsură ce companiile se străduiesc să respecte cerințele foarte stricte de distanțare fizică. Acest software are potențialul de a fi o adevărată soluție salvatoare pentru modul în care se desfășoară afacerile în această perioadă. Clădirile de birouri din toată lumea sunt nevoite să implementeze măsurile de distanțare socială cât mai rapid, iar OfficeMaps ar putea face această tranziție mult mai ușoară.
Potrivit companiei australiene, ascensiunea rapidă din ultima perioadă are la bază atenția primită de start-up în ultimii ani, veniturile din abonamentele pentru OfficeMaps dublându-se în fiecare an din 2018 până în prezent. Cel mai mare număr de abonați sunt din SUA, americanii fiind urmați de Australia și Europa, iar toate aceste piețe vor continua să crească atâta vreme cât măsurile de distanțare socială rămân în vigoare.
Funcții practice în perioada post carantină
Pentru a putea satisface nevoile reale de afaceri din această perioada pandemică, platforma OfficeMaps a fost nevoită să sufere numeroase transformări, fiind dezvoltate noi funcții importante.
Printre noile capabilități software implementate pentru a ajuta companiile în lupta împotriva COVID se numără:
Aplicarea distanței sociale – OfficeMaps permite administratorilor și FM-urilor să blocheze selectiv alocarea birourilor, atât pentru utilizatorii permanenți, cât și a celor temporari.
Monitorizarea contactelor – Locația individuală a membrilor personalului este înregistrată și urmărită. OfficeMaps le oferă angajatorilor informații despre prezența angajaților, cu cine intră în contact și unde își petrec timpul.
Afișarea statisticilor de ocupare – Limitarea numărului de persoane care au voie să intre în clădirile de birouri este o metodă cheie pentru limitarea răspândirii COVID-19. OfficeMaps le oferă angajaților dumneavoastră instrumentele de care au nevoie pentru a ști când s-a ajuns la un număr sigur de persoane în clădire sau în sălile de conferințe.
Detectarea stațiilor de igienizare – Pentru a-i ajuta pe angajați să respecte noile standarde de curățenie, OfficeMaps facilitează găsirea dispenserelor de dezinfectant sau a altor produse de igienă atunci când au nevoie de ele.
Identificarea spațiului de lucru al membrilor echipei – Luând în considerare faptul că mulți dintre membrii echipelor lucrează de acasă, fie permanent, fie doar o parte din săptămână, poate fi destul de dificil să îi găsiți atunci când aveți nevoie de ei. Această funcție vine în ajutorul dumneavoastră prin afișarea unui status ”working from” pentru fiecare membru al echipei atunci când intrați pe hartă sau în secțiunea de căutare.
Chiar și înainte ca lumea să se confrunte cu pandemia COVID-19, OfficeMaps era folosit de numeroși clienți pentru a monitoriza cine și ce se află în clădirile lor de birouri cu ajutorul hărților interactive puse la dispoziție de platformă. Tehnologia este utilizată pentru a se asigura, de asemenea, că proprietatea imobiliară este utilizată și gestionată într-un mod cât mai eficient.
Pentru mai multe informații despre platformă, vizitați site-ul OfficeMaps. Înființată în 2017, OfficeMaps a crescut constant și se pregătește pentru o fază rapidă de dezvoltare, pe măsură ce mai multe locuri de muncă caută să-și schimbe strategia reîntoarcere la birou.