Furnizorul global de tehnologie diversificată Johnson Controls a anunțat recent lansarea Enterprise Management 2.2, o versiune avansată a platformei sale de analiză bazată pe cloud, concepută pentru a ajuta întreprinderile să obțină performanțele maxime ale clădirilor lor. Această platformă inovatoare permite organizațiilor să transforme informații în acțiuni, contribuind la îndeplinirea obiectivelor de energie, sustenabilitate și satisfacție a ocupanților.

Enterprise Management le oferă organizațiilor și utilizatorilor informații și control asupra consumului de energie, performanța asset-urilor, utilizarea spațiului și gestionarea chiriașilor, totul într-un singur ecran. Tehnicile analitice avansate analizează proactiv datele despre clădiri și echipamente pentru a identifica problemele, defecțiunile și oportunitățile pentru îmbunătățirea performanțelor și a economiilor în întreprindere. Platforma rămâne agnostică în raport cu sistemele de automatizare a clădirilor, infrastructura sau furnizorii de servicii.

Caracteristicile suplimentare ale platformei includ:

Predicția energetică: Utilizatorii pot acum obține informații precise despre consumul de energie prognozat la nivelul clădirii. Algoritmii avansați de machine learning (ML) oferă previziuni orare privind consumul de energie pentru următoarele 24-48 de ore, permițând utilizatorilor să gestioneze în mod proactiv consumul și costurile maxime ale cererii.
Performanța asset-urilor: Noile capabilități de monetizare a erorilor permit utilizatorilor să înțeleagă mai bine costurile echipamentelor cu performanțe slabe sau subutilizate. Monetizarea ajută la prioritizarea resurselor limitate pentru a avea cel mai mare impact asupra performanței clădirii.
Calitatea aerului: noile caracteristici îmbunătățesc perspectiva înțelegerii calității aerului prin pagini pre-configurate care oferă o imagine de ansamblu asupra măsurilor cheie ale calității aerului interior (IAQ), cum ar fi umiditatea, dioxidul de carbon (CO2), praful, murdăria, funinginea și fumul.
Managementul chiriașilor: utilizatorii au acum o flexibilitate sporită pentru a ajusta perioadele de facturare și structurile de tarif pentru chiriașii care pot avea mai mulți furnizori de utilități. O mai mare flexibilitate în privința facturării le permite proprietarilor să monitorizeze consumul pentru evenimente unice și chiriași temporari.

Pe lângă funcțiile actualizate, Enterprise Management 2.2 continuă să ofere utilizatorilor controlul prin uneltele:

Companion: Le permite angajaților să-și folosească smartphone-ul pentru a-și controla propria iluminare și temperatură și pentru a naviga și a rezerva spații din clădire, inclusiv săli de întâlnire și birouri. Atunci când este conectat la un sistem de control al accesului, setările de iluminat și temperatura pornesc automat atunci când un angajat își scanează badge-ul și se opresc atunci când pleacă.
Kiosk: Le împărtășește angajaților informații despre energie, sustenabilitate și alte date relevante, cum ar fi evenimente, meniuri de prânz și multe altele. Vizualurile vibrante împărtășesc informații cheie oriunde își petrec oamenii timpul – în holuri, lifturi, cantine și multe altele.

Pentru mai multe informații despre platforma Enterprise Management 2.2, accesați site-ul web Johnson Controls.

Operații COVID-19

Johnson Controls continuă operațiunile în timpul pandemiei COVID-19, furnizând „produse, servicii și personal esențial”. Sprijinul a început prin construirea spitalelor din Wuhan, China, unde a apărut primul focar de coronavirus și va continua pe toate fronturile, spune compania.

Printre serviciile de infrastructură critică a clădirilor pe care le oferă Johnson Controls sunt încălzirea, ventilarea și produsele de climatizare (HVAC); echipamente industriale de refrigerare; sisteme de securitate și sisteme și servicii de incendiu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here