Sursă foto: iOFFICE

Pe măsură ce facilitățile încep să se redeschidă după carantinele impuse de multe țări din cauza pandemiei COVID-19, iOFFICE, un furnizor de servicii de generație următoare pentru experiența la locul de muncă și soluții de gestionare a activelor, a anunțat recent lansarea unei noi funcții de planificare spațială, care le permite companiilor să implementeze eficient distanțarea socială în spațiile lor de lucru: Space-Right.

Luând în considerare faptul că pandemia COVID-19 a provocat modificări drastice în ceea ce privește normele ocupării locurilor de muncă la nivel mondial, întreprinderile trebuie să ia decizii rapide pentru a-și extinde spațiile și activele.

Ca răspuns la aceste provocări, iOFFICE a apelat la inginerii, managerii de produse și designerii de experiență pentru utilizatori din divizia Workspace – care include compania de experiență la locul de muncă Teem, pentru a identifica noi modalități de a sprijini liderii din industrie în procesul de reîntoarcere la muncă și în operațiunile de strategie post -pandemică.

Rezultatul acestor eforturi este un nou instrument dinamic menit să ajute planificatorii spațiali să vizualizeze impactul implementării măsurilor de distanțare fizică.

Folosind un glisor simplu, companiile pot ajusta separarea între spațiile de lucru, pot urmări instantaneu modificările corespunzătoare efectuate în planul de birou și văd procentul de reducere a capacității planificate. De asemenea, pot comuta între vizualizare a spațiului și vizualizare a persoanelor pentru a observa impactul individual asupra angajaților, pentru o mai bună planificare a mutărilor.

Un algoritm inteligent le permite să ruleze automat mai multe scenarii, incluzând mai mulți factori – cum ar fi readucerea forței de muncă în faze sau schimburi bazate pe funcția pe care o ocupă, convertirea spațiilor mici de colaborare în birouri sau creșterea alocațiilor pentru muncă la distanță – pentru a identifica rezultatul optim, înainte de finalizarea noilor planuri de alocare pe etaj și de mobilizare a oamenilor.  

Cu ajutorul Space-Right, liderii de la locul de muncă pot pivota pentru a ajusta rapid planurile pe măsură ce nevoile se schimbă, pot reduce riscul și crește încrederea angajaților în revenirea la birou.

Feedback-ul inițial al comitetului consultativ pentru clienții Diviziei Workspace din cadrul iOFFICE, indică o cerere puternică a pieței pentru această funcționalitate, cei chestionați indicând implementarea rapidă și ușoară, economiile de timp și reasigurarea angajaților ca beneficii principale.

Space-Right este disponibil chiar acum, iar clienții iOFFICE existenți primesc serviciul gratuit timp de 90 de zile. Pentru mai multe informații și pentru a vizualiza un videoclip introductiv, vizitați site-ul web al companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here