Nicio tehnologie nu are un impact mai mare asupra distribuției en gros decât comerțul electronic (eCommerce). Cumpărătorii industriali și consumatorii se adaptează comportamentului constant de cumpărare online, determinat de bogăția de informații, de căutare eficientă și de dispozitivele mobile. Strategiile de distribuție în curs de dezvoltare trebuie să găzduiască această schimbare către mediul online, oferind clienților virtuali posibilitatea de a cerceta, compara și cumpăra printr-un singur clic, precum și prin achiziții în magazin.

Următoarea generație de soluții eCommerce conectate oferă companiei dumneavoastră o modalitate de avansare a operațiunilor, pentru a combate perturbarea digitală. Un sistem complet integrat, care funcționează în colaborare cu sistemul dumneavoastră ERP, asigură acces rapid și informații actualizate pentru distribuitorii care se mișcă tot mai rapid.

Există numeroase motive bune pentru a implementa o soluție de eCommerce conectată la ERP, iar cele mai importante sunt generarea de venituri prin intermediul canalului dumneavoastră online și optimizarea costurilor operaționale.

Economisiți timp de-a lungul operațiunilor

O integrare strânsă între soluția dumneavoastră ERP și eCommerce elimină costul mai multor baze de date de produse și introducerea duplicată a datelor – ceea ce înseamnă mai puține erori, o precizie mai bună și costuri operaționale generale mai mici.

Sarcina decimării manuale a inventarului în mod manual, verificarea dacă adresele de expediere au fost introduse corect și asigurarea că detaliile relevante ale produsului sunt corecte, pot avea un impact grav asupra standardelor de servicii pentru clienți. Cu ajutorul un sistem conectat, utilizatorii nu mai sunt obligați să distribuie comenzi de vânzări în ERP sau să actualizeze informațiile despre produs în foi de calcul Excel, pe care apoi să le încarce în magazinele web.

Drept rezultat, clienții vor avea parte de informații exacte privind inventarul online, vor primi informații coerente despre produse și starea acestora, iar livrarea comenzilor va fi transparentă. Asigurându-vă că afacerea dumneavoastră utilizează o soluție de eCommerce conectată vă oferă un avantaj competitiv, permițându-le chiar și întreprinderilor mici să concureze în această piață masivă și să le ofere servicii de vârf clienților.

Oferiți conținut convingător pentru client

Cea mai bună modalitate de a sprijini vânzările online este prin intermediului conținutul eficient de descriere a produselor (product content). Product content reprezintă datele care propulsează afacerea dumneavoastră eCommerce – sunt informațiile despre fiecare produs pe care îl vindeți online. Datele de produs excelente includ informații detaliate, bogate și specifice industriei despre produsele individuale din gama distribuitorului. Având un conținut de informații și descrieri bine structurat vă permite să utilizați aceste date pentru instrumente cum ar fi căutarea pe site, navigarea sau filtrarea produselor și pentru instrumente de merchandising. În cele din urmă, puterea conținutului informațional privind produsele dumneavoastră se corelează direct cu experiența cumpărătorului.

Accesul la informațiile corecte, la momentul potrivit, devine esențial astfel încât clienții dumneavoastră să poată lua decizii rapide. Lipsa conținutului poate avea un efect puternic asupra reticenței clienților de a face o achiziție. Indirect, acest lucru le transmite atât clienților cât și potențialilor clienți, că timpul lor de căutare și navigare pe site-ul dumneavoastră nu este deloc valoros.

Căutarea de cuvinte cheie de înaltă performanță, filtrarea atributelor relevante și paginile de descriere detaliate despre produs contribuie la succesul B2B eCommerce. Distribuitorii care le permit clienților săi să acceseze un catalog detaliat de produse cu descrieri unice, imagini vizuale de înaltă calitate și o interfață ușor de navigat, tind să aibă rate mai mari de retenție și rearanjare. Fiecare dintre aceste instrumente poate fi alimentat de un conținut bine organizat de produse. Compania dumneavoastră ERP vă poate sugera furnizorii preferați de conținut cu care au lucrat extensiv. Bazându-vă pe conținutul acestor parteneri, vă asigurați că veți capta în mod eficient atenția cumpărătorilor, cu un conținut pertinent pentru fiecare etapă a ciclului de viață.

Elevați prezența brandului

Până în acest punct, probabil ați petrecut mult timp și ați cheltuit mulți bani dezvoltându-vă brandul și catalogul de produse. Folosind instrumentele actuale de astăzi, distribuitorii au acum un control deplin asupra designului și funcționalității magazinelor B2B/B2C. Șabloanele ușor de utilizat vă oferă o gamă largă de opțiuni pentru crearea de interfețe personalizate cu designuri responsive, ce se pot adapta oricărui dispozitiv. În plus, funcționalitatea avansată, cum ar fi zoom-ul imaginii, afișarea rapidă și afișarea recenziilor altor cumpărători le oferă clienților detaliile bogate pe care le caută. Această experiență personalizată determină prețul mediu de vânzare și îi motivează pe cumpărători să se bazeze în mod constant pe afacerea dumneavoastră atunci când fac cumpărături online..

În timp ce aspectul site-ului dumneavoastră ar trebui să reflecte identitatea brandului, accesul la produse trebuie să fie cât mai simplu și facil. Unelte cum ar fi căutarea configurabilă, cuvintele cheie, elemente sugerate și liste automate de produse populare îi ajută pe distribuitori să se asigure că produsele lor pot fi găsite cu ușurință și devin necesare pentru a optimiza experiența de cumpărare.

Oferiți opțiuni de self-service pentru clienți

Pentru mulți distribuitori, adăugarea mai multor instrumente web de autoservire împreună cu o mai bună personalizare reprezintă cheia generării mai multor vânzări noi și repetate pe platformele de comerț electronic. Ca rezultat,implementarea unor soluții de ”self-service” pentru clienți ar trebui să fie un semn distinctiv al strategiei dumneavoastră de eCommerce, oferindu-le cumpărătorilor vizibilitate și control 24/7.

Experiențele flexibile de cumpărare le oferă clienților avantajul de a accesa informații atunci când doresc, oferindu-le o modalitate convenabilă de a re-comanda un produs, de a adăuga produse și de a-și gestiona conturile.

Pentru distribuitori, un portal ”branduit” le permite să ofere cumpărătorilor o experiență personalizată, bazată pe datele de conectare ale conturilor lor. Furnizarea acestui nivel de control le permite distribuitorilor să afișeze numai informațiile pe care le doresc să fie văzute de către clienți. De exemplu, informațiile privind tarifarea specifică clienților, nivelurile de inventar și produsele pot fi pornite sau oprite cu ușurință, cu ajutorul unui ”comutator” rapid. În plus, managerii pot stabili permisiuni care limitează capacitățile de ordonare în funcție de rol.

Portalurile de servicii pentru clienți oferă și o imensă posibilitate de economisire a costurilor. Permițându-le clienților să își gestioneze singur conturile și să trimită comenzi, distribuitorii atenuează sarcinile care ar fi căzut asupra membrilor personalului și care trebuiau să fie completate manual.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here