Foto: LG Electronics

Compania LG Electronics a implementat doi dintre roboții săi comerciali pe Aeroportul Internațional Incheon pentru a oferi servicii automatizate călătorilor din aeroport. În prezent aflați în faza de testare, cei doi roboți (Airport Guide Robot și Airport Cleaning Robot) au scopul de a deservi aproximativ 57 de milioane de pasageri care trec prin aeroport în fiecare an.

În timp ce Coreea de Sud se pregătește pentru cel mai mare eveniment sportiv de iarnă din istoria sa, LG Electronics (LG) se concentrează pe îmbunătățirea serviciilor automatizate în centrul principal pentru călătorii care vor veni din întreaga – Aeroportul Internațional Incheon (IIA). Începând cu 21 iulie, LG va pune la dispoziție aeroportului un număr de roboți ghid și roboți de curățenie pentru a-i ajuta pe călătorii care sosesc și pleacă din Coreea. Robotul Airport Guide se va plimba prin aeroport, oferind informații și asistență vizitatorilor, în timp ce Robotul de curățenie va fi la îndemână pentru a menține pardoselile curate.

Prin acest demers, LG își va putea oferi serviciile robotizate pentru aproximativ 57 de milioane de călători care trec prin aeroport în fiecare an. Cu toate că roboții se află momentan doar în faza de testare, călătorii s-au familiarizat cu ”fețele” acestora încă din luna februarie, când au început testările beta la IIA. Conform LG, inginerii săi au reglat minuțios roboții în ultimele cinci luni, îmbunătățindu-le performanța pe baza datelor și a experienței colectate în timpul testului beta.

Fiind dotat cu platforma de recunoaștere vocală a companiei LG, Airport Guide Robot înțelege patru limbi diferite – coreeană, engleză, chineză și japoneză – cele mai populare patru limbi vorbite pe aeroport, pentru a oferi asistență verbală. Robotul se poate conecta la serverul central al aeroportului pentru a oferi informații cu privire la ore de îmbarcare sau locațiile restaurantelor, magazinelor și multe alte informații. Mai mult, scanându-i rapid biletul, robotul ghid poate să-l escorteze la timp pe călătorul întârziat sau pierdut către poarta de îmbarcare la care trebuie să ajungă.

Airport Cleaning Robot se bucură de toate dotările lui LG HOM-BOT, cum ar fi navigarea autonomă și capacitatea de evitare a obiectelor, pe care le aplică unui mediu public, comercial. Acest robot detectează zonele care necesită cea mai frecventă curățare, stochează acele locații în baza sa de date și calculează cele mai eficiente rute pentru a ajunge acolo.

Cu ajutorul acestor roboți, LG își demonstrează inițiativa de a-și dezvolta și extinde activitatea în domeniul roboticii comerciale drept motor de creștere a companiei.

În prezent, afacerile celor de la LG din domeniul roboților se împart în două sectoare: domestice și comerciale. Printre roboții de casă ai companiei se numără HOM-BOT și noul Hub Robot, în timp ce activitatea comercială a LG este alcătuită din roboți special concepute pentru a furniza servicii în zone publice, cum ar fi aeroporturi, hoteluri și bănci.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here