Sursă foto: JLL

Compania globală de servicii profesionale JLL a lansat recent „JiLL”, o aplicație conversațională de tip asistent virtual pentru smartphone, bazată pe AI, care poate ajuta angajații să își eficientizeze munca și să fie mai productivi.

Utilizatorii își pot folosi vocea sau pot utiliza textul pentru a conversa cu asistentul virtual și pentru a simplifica sarcinile zilnice care consumă timp, precum configurarea întâlnirilor, localizarea colegilor, căutarea meniurilor de prânz sau a programelor de transfer, depunerea cererilor de servicii, găsirea unui birou sau a unei săli de conferințe.

În timp ce zeci de milioane de consumatori beneficiază de avantajele boxelor inteligente și ale asistenților virtuali în locuințele lor sau pe stradă, această categorie de asistenți virtuali lipsește aproape în totalitate la locul de muncă, notează cei de la JLL.

Astfel, cu ajutorul aplicației JiLL, întreprinderile își pot consolida forțele de muncă oferindu-le tuturor angajaților un ”admin” în propriul buzunar. Utilizatorii își pot desfășura task-urile zilnice de birou în același mod în care folosesc asistenții vocali precum Alexa sau Siri, cu ajutorul comenzilor vocale, cum ar fi „Hei JiLL, setează o întâlnire săptămânală cu echipa mea” sau „Hei JiLL, găsește-mi un birou deschis la etajul trei în această după-amiază.”

Potrivit directorului de produse digitale JLL, consumatorii se simt abilitați în gestionarea centrală a experiențelor lor digitale acasă și pe drum, însă, cu toate acestea, la locul de muncă, sarcinile simple sunt efectuate în mod izolat și pot fi frustrante. JiLL folosește o serie de seturi vaste de date colectate de către JLL despre clădiri, interacțiuni ale utilizatorilor și tranzacții cu spații fizice pentru a oferi o interfață de conversație personalizată și inteligentă care să se potrivească cu experiențele consumatorilor. În timp, compania se așteaptă ca JiLL să devină o platformă esențială, ce are sute de abilități care îi ajută pe angajați să își îmbunătățească productivitatea zilnică.

Asistentul virtual JiLL a intrat într-un proiect de teste pilot în această vară și va fi în general disponibil la sfârșitul acestui an pentru clienții din SUA.

Unul dintre clienții JLL care s-a înscris în programul de testare a aplicației Jill, Jim Pazzaglia, directorul Global Business Services cu P&G, spune că succesul companiei sale este legat de atragerea și păstrarea angajaților capabili, iar furnizarea de soluții digitale care reduc punctele de stres ale angajaților și funcționează asemănător cu tehnologiile folosite de aceștia în afara locului de muncă poate ajuta la creșterea semnificativă a productivității organizaționale.

JiLL este primul produs lansat de JLL Labs, rețeaua globală internă de ingineri software și product experts care dezvoltă produse proptech inovatoare și strategice din punct de vedere comercial. JLL Labs completează investițiile companiei în industria de proptech prin intermediul JLL Spark Global Venture Fund.

Aplicația JiLL a fost dezvoltată în centrul JLL Labs Silicon Valley din Menlo Park, California. JiLL folosește date proprii și informații din experiența JLL cu clienții și spațiile fizice, pe care apoi le combină prin intermediul tehnologiei Google Cloud Solutions, inclusiv Google Cloud Platform, Dialogflow și Kubernetes.

Rob Enslin, președinte la Google Cloud, este de părere că întreprinderile de pe tot mapamondul au un apetit destul de ridicat pentru a implementa capabilitățile AI în toate părțile din afacerile lor, precizând că parteneriatul dintre JLL și Google Cloud pentru a crea JiLL este unul foarte util atât pentru cele două companii, cât și pentru clienții lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here