Atunci când aruncați gunoiul din cadrul unei facilități, este destul de probabil să aruncați și bani odată cu el. Gestionarea deșeurilor este predispusă la ineficiențe pe parcursul întregului proces, însă dacă acordați suficient timp pentru a crea un program mai inteligent de manageriere a gunoaielor, puteți obține rapid economii de timp și bani considerabili.

Conform specialiștilor, este foarte important să vă opriți puțin și să stabiliți procesul corect. Utilizarea procedurilor potrivite de eliminare a deșeurilor și instruirea asociaților este esențială.

Desfășurați un audit al deșeurilor

Tăierea colțurilor este o rețetă ce va duce la dezastru atunci când vine vorba de gestionarea deșeurilor. Veți economisi bani și veți preveni durerile de cap pe termen lung, utilizând echipamentul potrivit.

Astfel, este indicat să utilizați coșuri de gunoi și alte recipiente de colectare a deșeurilor etichetate corespunzător, astfel încât să nu contaminați toate materialele aruncate.

De asemenea, sunt utile menținerea unor înregistrări eficiente privind deșeurile aruncate și efectuarea de inspecții săptămânale. Folosiți cărucioare înclinate sau containere de gunoi pe roți în locul celor care nu pot fi ridicate sau mutate. În felul acesta, oamenii nu trebuie să se aplece pentru a scoate lucrurile afară.

Totodată, examinați și originea diferitelor fluxuri de deșeuri. De unde vine? De ce este, în primul rând, considerat deșeu? Există metode care să împiedice respectivul obiect să devină deșeu? Dacă nu înțelegeți care este fluxul de deșeuri, este dificil să puneți la cale o strategie cu privire la modul în care să le manevrați în mod eficient și sigur.

Utilizați instrumentele potrivite

Pentru o mai mare vizibilitate, luați în considerare implementarea unei tehnologii inteligente, cum ar fi senzorii, care să poată identifica cât de pline sunt depozitele de gunoi. Cu timpul, puteți utiliza aceste informații pentru a anticipa când containerul va fi plin și se coordoneze transportul acestuia în consecință.

Colectând date în mod continuu, suntem capabili să vedem dacă ceva nu merge așa cum era de așteptat. Dacă aveți un recipient care este plin până peste capacitatea sa, puteți observa că, dintr-un anumit motiv, nu a fost efectuat transportul de luni, de exemplu, și puteți aborda această problemă cu transportatorul. Celălalt beneficiu al senzorilor este comunicarea proactivă. Având deja un istoric al modului în care containerele sunt umplute, puteți solicita autospeciale pentru transport exact atunci când acestea sunt necesare.

O investiție în echipamente de eliminare a deșeurilor mai ergonomice poate, de asemenea, economisi timp, bani și efort prin reducerea accidentelor legate de muncă.

Accesul la echipamentul adecvat este cheia succesului în reducerea riscurilor, susțin experții din domeniu. Echipamentele adecvate ar trebui să includă caracteristici precum un lifter automatizat pentru a reduce operațiunile de ridicare manuală și bare de remorcare pentru a reduce greutatea containerelor în timpul transportului.

Pe ce trebuie axat procesul de instruire

În plus față de actualizarea echipamentelor utilizate, este esențial să îi antrenați pe angajați cu privire la modul în care să le folosească. În mod ironic, mulți administratori de facilități se concentrează mai mult pe ceea ce consideră a fi problemele care periclitează viața, în loc să se concentreze pe cele care pot apărea mult mai frecvent și care pot cauza vătămări, cum ar fi suprasolicitarea, alunecarea și căderea, sau întinderile musculare. Cu toate acestea, având în vedere prevalența prejudiciului, este important ca facility managerii să-și educe personalul cu privire la cele mai bune practici de gestionare a fluxurilor de deșeuri, să-i înarmeze cu echipamentul potrivit și să-i învețe cum să-l folosească. Furnizorii pot oferi o perspectivă asupra adaptării unui sistem pentru nevoile dumneavoastră specifice.

Marile companii din acest domeniu își reinstruiesc periodic asociații cu cele mai bune practici, pentru a păstra mereu informațiile proaspete. Cursurile de perfecționare personalizate conform politicilor și procedurilor clădirii mențin întreg personalul pe aceeași pagină.

După ce ați modificat programul de gestionare a deșeurilor, continuați să măsurați succesul acestuia, astfel încât să puteți adapta modificările volumului de deșeuri sau să înlocuiți echipamentul învechit, în cazul în care acest lucru este necesar. O revizuire simplă ocazională vă va ajuta să identificați problemele care apar înainte ca acestea să scape de sub control.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here