Pe măsură ce designul locurilor noastre de muncă devine din ce în ce mai complex datorită stilurilor flexibile de lucru și concentrării sporite asupra bunăstării și productivității, necesitatea ca managerii de facilități să înțeleagă modul în care se folosesc birourile și cât de bine pot susține oamenii care le folosesc este acum primordială pentru un loc de muncă de succes.

Designul în funcție cerințele individuale ale angajaților poate fi o provocare într-o lume a spațiului de birou cu plan deschis, dar abordarea de proiectare ”one size fits all” este înlocuită, încet încet, prin furnizarea unui amestec de spații diferite pentru sarcini diferite.

Această abordare poate varia de la implementarea unui tip mobilier care poate fi reconfigurat chiar de utilizatori atunci când trece de la un mod de lucru la altul, la mai multe configurări de spațiu care încurajează mișcarea dintr-o zonă în alta.

Aceste două abordări au un impact uriaș din perspectiva managementului facilității și influențează, de asemenea, natura comportamentului și interacțiunii angajaților în spațiu.

Iată câteva exemple de modalități prin care este afectată gestionarea instalației:

-Administratorii instalațiilor au nevoie de instrumente care să le permită să obțină date de performanță pe întregul plan, nu doar setarea tradițională a stației de lucru.
-Tot mobilierul de la locul de muncă este considerat acum un cadru de lucru: tehnologiile mobile au permis ca lucrul să se desfășoare în cadre formale de birou sau în cadre informale (săli de masă, zone de relaxare, etc.)
-Analiticele de performanță trebuie să fie contextuale, ceea ce înseamnă că informațiile trebuie să acopere analize simple de ocupare a spațiului, precum și informații mai complexe, cum ar fi nivelul de utilizare a pieselor de mobilier.
-Administratorii facilităților trebuie să înțeleagă modul în care mobilierul este utilizat în timp real, ceea ce reprezintă un nou set de provocări de proiectare, în special pentru mobilierul mobil.

Astfel, pentru a se menține relevanți în această industrie tot mai competitivă, producătorii de top trebuie să creeze mobilă bazată pe ambele abordări.

Astfel, conform specialiștilor, provocările de design au devenit mai complexe, deoarece acum trebuie să ia în considerare experiența fizică și virtuală. Aceasta înseamnă extinderea capacităților lor de proiectare pentru a include designul de interfață și de experiență.

Pentru managerii de facilități, mobilierul activat de date reprezintă o modalitate tangibilă de a măsura și urmări valorile cheie ale biroului. Companii specializate în acest domeniu, precum australienii de la Zenith, continuă să exploreze modul în care pot adăuga cea mai bună valoare pentru angajat, echipele de resurse umane și managerii de facilități.

Managerii de instalații sunt interesați să înțeleagă performanța spațiului de lucru fizic. Acest lucru nu se limitează doar la birouri, ci cuprinde întregul spațiu de lucru, inclusiv spații de colaborare, spații de relaxare și spații de lucru individuale.

La nivel de bază, analizele de interacțiune cu angajații pot oferi managerilor de facilități o cantitate imensă de date valoroase. Aceste date pot fi transferate în perspective, combinându-le cu un instrument de vizualizare, cum ar fi un plan de etaj, deoarece maparea căldurii este o modalitate excelentă de a comunica interacțiunea într-un spațiu, de-a lungul timpului.

Posibilitatea de a vizualiza dacă și când sunt utilizate obiecte de mobilier specifice le oferă managerilor de facilități un instrument puternic de luare a deciziilor. Cu toate acestea, chiar dacă cunoștințele obținute prin măsurarea acestor tipuri de interacțiuni sunt foarte utile, ele au anumite limitări.

Zenith își consolidează acum expertiza internă pentru a oferi următorul nivel de analiză a interacțiunilor, care ia în considerare contextul interacțiunii, nu doar interacțiunea în sine, permițând echipei FM să pună un set de întrebări mai profunde.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here