Directorii de FM au spus că menținerea satisfacției ridicate a clientului a fost cea mai importantă, precum și cea mai dificilă responsabilitate a lor atunci când vine vorba de furnizarea de servicii de suport de înaltă calitate, potrivit unui raport de studiu recent emis de Canon Business Process Services.

Cu toate acestea, un număr semnificativ de respondenți au indicat, de asemenea, că aceștia nu măsoară satisfacția clientului pentru operațiunile site-ului lor, ceea ce indică faptul că măsurarea acestor indicatori-cheie de performanță ar putea fi o oportunitate importantă pentru unele organizații.

Sondajul Canon, „Realizarea de servicii de excelență: Provocări si Oportunități ale Managementului de Facilități în 2016,” a fost conceput pentru a ajuta profesioniștii FM să clarifice aceste tipuri de oportunități, precum și pentru a da directorilor șansa de a împărtăși prioritățile cele mai urgente și de a descoperi ce abordări ar putea ajuta la furnizarea de servicii excelente de suport al facilităților.

Printre instrumentele disponibile, directorii au specificat că cererile de FM au cel mai mare impact asupra capacității lor de a îmbunătăți serviciile de suport.

Cu toate acestea, folosind instrumente de urmărire a livrării de bunuri sau de servicii, precum și proiecte de îmbunătățiri Six Sigma reprezintă oportunități pentru unele companii care ar putea dori să ia măsuri în aceste domenii.

Raportul de studiu, „Realizarea Excelenței în servicii: Facilități de gestionare a provocărilor și oportunități în 2016,” este disponibil pentru a fi descărcat de pe site-ul Web Canon cu o scurtă înregistrare.

În plus față de raport, Canon a prezentat, de asemenea, un Webinar: „Managementul Facilităților, Provocări și Oportunități în 2016”, subliniind perspective cu privire la concluziile studiului specific, care este, de asemenea, disponibil pe site-ul companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here