Indicatorii cheie de performanță (KPI) sunt trei litere magice care pot determina sau întrerupe orice decizie comercială. Industria de curățenie nu este diferită, iar indicatorii KPI ajută echipa furnizorului de servicii și echipa de management a clientului sau proprietarul facilității să evalueze valoarea unui anumit serviciu primit.

Mai jos, împărtășim 5 indicatori KPI pe care compania dvs. de curățenie trebuie să le raporteze mereu.

 

Calitatea serviciului de curățenie

Realizarea de audituri și inspecții periodice pot monitoriza calitatea serviciilor furnizate și identifica domenii care ar putea necesita îmbunătățiri. Inspecțiile ar trebui să evidențieze punctele critice de interes care ar putea necesita creearea de KPI-uri unice. Aceste puncte vor fi diferite pentru fiecare client.

De exemplu, o clădire comercială cu trafic ridicat ar putea dori să se concentreze asupra întreținerii și igienizării toaletelor, în timp ce clienții din domeniul asistenței medicale ar acorda prioritate sanitarizării zonelor critice. Din fericire, zilele rapoartelor de hârtie au dispărut de mult. În prezent, există o varietate de tehnologii care permit sinteze imediate ale rapoartelor în timpul auditurilor, ca de exemplu Smart Inspect sau iAuditor.

 

Scorurile chestionarelor de satisfacție a clienților

Rezultatele chestionarelor de satisfacție a clienților ar trebui să fie întotdeauna o prioritate pentru un furnizor de servicii. Aceste chestionare te vor ajuta să întelegi nivelul de performanță și punctele cheie de îmbunătățire a serviciilor. Angajează clientul în sondaje regulate care ar trebui să includă puncte de interes comun, cum ar fi curățenia generală, timpul de răspuns în cazuri reactive sau de urgență și satisfacția personalului.

 

Sănătatea și securitatea muncii

Securitatea muncii include numărul de incidente apărute într-un anumit timp și numărul de zile pe care un angajat le-a pierdut din cauza unui incident de muncă. Cu cât mai multe zerouri aici, cu atât mai bine pentru toți cei implicați! Furnizorul de servicii trebuie să fie gata să prezinte aceste informații clientului și să ofere o imagine de ansamblu asupra unui program de instruire în domeniul sănătații si securității în muncă.

 

Factorul financiar

Factorul financiar pare a fi unul dintre cele mai simple KPI-uri, sau nu…!

Pentru majoritatea business-urilor din domeniu, problema este dacă furnizorul de servicii poate rămâne în bugetul agreat inițial. Cu toate acestea, în funcție de SLA (acordul privind nivelul serviciilor) se pot găsi modalități de economisire și eficientizare a factorului financiar, prin oferirea unor programe inovatoare care să reducă costul forței de muncă, furnizarea de soluții smart de cuantificare și îmbunătățire a timpilor de lucru și chiar soluții de administrare eficientă a echipamentelor și consumabilelor folosite pentru client.

 

Implicarea angajaților

Implicarea angajaților include mai multe lucruri, de la productivitate la satisfacția angajaților. Un sub-factor important este retenția angajatului versus cifra de afaceri a angajaților. În calitate de furnizor de servicii, ar trebui să vă faceți griji în cazul în care contractantul dvs prezintă o cifră de afaceri ridicată sau o retenție scăzută. Incapacitatea de a recruta și de a păstra cele mai bune talente din industrie întotdeauna determină o calitate scăzută a serviciului.

Implicarea angajaților este un KPI critic în industria de curățenie care influențează o coerență a serviciilor. Programele de reținere ajută la cultivarea angajaților motivați care sunt conștienți de natura afacerii dvs. și sunt fericiți să vă reprezinte compania.

 

O modalitate foarte bună de a revizui codurile KPI cu clientul dvs este să participați la întâlniri cu angajatii dvs pentru a examina starea acestor valori. Aceste întâlniri ar trebui să aibă loc de mai multe ori pe an. Aceasta este o oportunitate de evaluare a indicatorilor cheie de performanță actuale și de a evidenția posibilele zone de îmbunătățire bazate pe numeroasele nevoi în schimbare ale clientului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here