

BMF GRUP este un grup de companii cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate prestarea de servicii de Facility Management Integrat (intretinere multi-tehnica: intretinerea instalatiilor electrice, HVAC, mecanice, sanitare, detectie si stingere incendiu, curatenie, dezinfectie, dezinsectie, deratizare, deszapezire, paza umana si securitate, situatii de urgenta – pompieri, paramedici), constructii si amenajari interioare-arhitectura si instalatii, consultanta si project management in constructii, pentru centre comerciale, clinici medicale, unitati farmaceutice, cladiri de birouri, unitati bancare, parcuri si hale industriale, complexe rezidentiale, precum si pentru alte tipuri de cladiri.
BMF GRUP a luat nastere in 2013 ca urmare a deciziei unor companii prestatoare de servicii de intretinere cladiri de a-si uni fortele, din dorinta de a oferi clientilor lor un pachet complet de servicii, in sistemul de servicii integrate de Facility Management. BMF GRUP dispune de o bogata experienta in a oferi clientilor o gama larga de servicii de calitate. Compania si-a mentinut o reputatie excelenta bazata pe calitatea inalta a operatiunilor sale, profesionalism si integritate prin personalul sau, specializata in asigurarea serviciilor de Facility Management, fiind o sursa unica pentru toate nevoile clientilor sai si este de neegalat in experienta si capacitatea de a raspunde prompt la toate solicitarile beneficiarilor.
SERVICII BMF GRUP
AMENAJARI:
BMF GRUP transforma cladirile in zone adecvate si utile obiectului de activitate si controleaza toate aspectele critice ale lucrarilor sale, inclusiv proiectarea, repartizarea materialelor de constructii și a fortei de munca, prioritatile fiind eficienta in timp, costurile optimizate si calitatea.
CURATENIE:
BMF GRUP ofera solutii eficiente si rapide in domeniul curateniei cladirilor prin intermediul echipelor sale dedicate locatiilor deservite sau a celor mobile. O premisa esentiala o constituie continua actualizare a metodele noastre la standardele internationale.
IT:
BMF GRUP echipeaza arhitecturi hardware și dezvolta software pentru a fi utilizat pe termen mediu si lung, fiind în acelasi timp in actualitate cu noile tehnologii.
MENTENANTA:
Serviciile de intretinere tehnica sunt destinate in principal asigurarii functionarii optime a sistemelor din cladiri. Acest lucru are ca rezultat prelungirea ciclului de viata al echipamentelor care deservesc cladirile.
MOBILIER:
BMF GRUP propune solutii pentru proiecte care integreaza modele optimizate pentru nevoile clientilor sai. Realizam toate proiectele pentru clientii nostri dupa un studiu atent al tuturor detaliilor necesare pentru a le pune in aplicare.
SECURITATE:
BMF GRUP utilizeaza personal specializat, cu expertiza in proceduri de securitate, prin cunoasterea reglementarilor si a raspunderilor juridice. Continua instruirea a agentilor nostri de securitate prin mentinerea calificarilor si certificatelor este o componenta importanta a politicii noastre de securitate.
SPATII VERZI:
Echipa BMF GRUP ofera servicii de dezvoltare si intretinere, consultanta si proiectare pentru gradini, zone verzi publice, terase, dar si proiecte complexe.
SITUATII DE URGENTA:
BMF GRUP asigura centre operative, formate din personal specializat de Pompieri, Medici si Paramedici, precum si unitati mobile de interventie de Pompieri si Ambulanta.
DESZAPEZIRE:
BMF GRUP ofera o paleta larga de servicii de deszapezire: pentru alei circulante si parcari, pentru zone si traversari pietonale, pentru acoperisuri, pentru zonele special amenajate de colectare si evacuare.
SERVICII DE DESCHIDERE:
Misiunea BMF GRUP este sa preia toate eforturile clientilor nostri cu privire la Building Management si functionare, astfel incat acestia sa se poata concentra exclusiv pe performanta si profitabilitatea afacerii lor de baza.
BMF GRUP utilizeaza solutiile integrate, bazate in principal pe optimizarea resurselor si pe implementarea si monitorizarea planului sistemic. Strategia integrata de facility management permite clientilor nostri sa inteleaga, sa vizualizeze si sa beneficieze de avantajele acestui sistem rezultand un buget de servicii redus, coordonare eficienta, functionare unitara si valoare de piata crescuta, formand un pachet de servicii care sa se potriveasca fiecarui client cat si domeniului de activitate al acestuia.
Experienta fiecareia dintre diviziile BMF GRUP, precum si logistica si resursele umane, au facut ca in numai cativa ani sa castige o recunoastere la scara larga si o apreciere deosebita in randul investitorilor si a dezvoltatorilor din piata, reusind sa-si construiasca o reputatie puternica si serioasa, capabila sa asigure un raport corect intre calitate si pret pentru serviciile furnizate.
Misiunea BMF GRUP este de a prelua toate sarcinile si problemele beneficiarilor, de a le gestiona si a le rezolva, astfel incat focusul principal al acestora sa fie strict pe linia de business pe care este specializat, si nu pe problemele conexe ce ocupa timp si resurse.
Deviza BMF GRUP fiind „ONE STOP-ONE SOLUTION” - presupune integrarea tuturor serviciilor astfel incat beneficiarul poate sa inteleaga, sa vizualizeze si sa beneficieze de avantajele acestui sistem rezultand un buget de servicii redus, coordonare eficienta, functionare unitara si plus de valoare.
Punctele forte si caracteristicile BMF GRUP
- Profesionisti recunoscuti in domeniu - Echipa formata din manageri, ingineri si tehnicieni, cu peste 18 ani experienta in domeniu, o mare parte din aceasta experienta fiind dobandita si in calitate de beneficiari ai serviciilor de Facility Management;
- Furnizor de servicii de intretinere multi-tehnica - Un important portofoliu de clienti, avand contracte cu o durata medie de peste 5 ani;
- Leader in oferirea de servicii de Facility Management in cadrul centrelor comerciale si catre retaileri (42 centre comerciale in portofoliu la nivel national, retaileri cu cele mai inalte standarde de calitate din piata – Inditex, H&M, P&C, LCW Waikiki, Decathlon, LPP, etc);
- Peste 8.000.000 mp suprafata administrata;
- Soft integrat de management operational;
- Platforma online HelpDesk;
- Sistem complet si complex de raportare;
- Peste 2000 angajati;
- Acoperire nationala;
- Mijloace de comunicatie la nivel national;
- Manager de proiect dedicat;
- Mijloace de comunicatie – frecventa de comunicatie criptata si securizata;
- Timp de interventie in orice punct geografic de pe teritoriul Romaniei de maxim 2 ore.