Odată cu luna martie 2018 a fost introdus și ISO 45001, un nou standard internațional pentru sistemele de management al sănătății și securității în muncă (OH & S). În esență, acesta urmărește să standardizeze condițiile din întreaga lume și să contribuie la locuri de muncă mai sigure și mai sănătoase pentru toată lumea. Obiectivul introducerii acestui standard este de a încuraja companiile să ia în considerare nu numai protecția propriei forțe de muncă, ci și a altor persoane aflate sub responsabilitatea lor.

Conform ISO 45001, condițiile de lucru implicate în lanțul de livrare trebuie monitorizate și documentate într-un sistem corporativ integrat de management al sănătății și securității.

Noul standard se aplică oricărei organizații care dorește să stabilească, să pună în aplicare și să mențină un sistem de management al OH & S pentru a îmbunătăți bunăstarea profesională, pentru a elimina potențialele pericole și pentru a minimiza riscurile de sănătate și siguranță (inclusiv deficiențele sistemului); să profite de oportunitățile OH & S; și să abordeze neconformitățile sistemului de management OH & S asociate activităților sale. De asemenea, ISO 45001 permite organizațiilor să integreze alte aspecte ale sănătății și securității în sistemul său de management OH & S, cum ar fi sănătatea și bunăstarea angajaților.

De la introducerea sa la începutul anului, standardul ISO 45001 a înregistrat o implementare de către numeroase organizații, cum ar fi Grupul Dussmann. Fiind unul dintre cei mai mari furnizori de servicii multifuncționale din lume, Grupul Dussmann a finalizat cu succes auditul de certificare, în conformitate cu cerințele stricte de sănătate și siguranță ale noului standard internațional și este una dintre primele companii din Germania care face acest lucru.

În pregătirea pentru acordarea certificării grupului, TÜV Austria a efectuat audituri ale mai multor sucursale Dussmann Service și DKA și a operațiunilor de service. Auditul s-a axat, de asemenea, pe operațiuni la filialele internaționale Dussamann din Emiratele Arabe Unite, Lituania și Republica Cehă. A fost verificată punerea în aplicare a noilor norme privind sănătatea și siguranța, calitatea, managementul mediului și energia. Criteriile de audit includ, de asemenea, responsabilitatea socială și durabilitatea.

Suntem foarte mândri că am primit certificarea de grup, datorită sistemelor noastre bine funcționale“, spune Dr. Wolfgang Häfele, purtătorul de cuvânt al consiliului executiv al Dussmann Group. “Responsabilitatea pentru angajații noștri din întreaga lume este un element esențial al filozofiei noastre corporative. Face parte din îmbunătățirea continuă a proceselor noastre în beneficiul clienților noștri”, a continuat acesta.

Grupul Dussmann are 64.500 de angajați în 17 țări și susține că oferă servicii pentru oameni, efectuate de oameni. Cea mai mare divizie a companiei, Dussmann Service, oferă servicii tehnice, servicii de catering, securitate și recepție, curățenie, sterilizare chirurgicală, managementul proprietății comerciale și managementul energiei. DKA instalează sistemele de răcire și climatizare și oferă servicii post-vânzare; HEBO Aufzugstechnik GmbH produce lifturi de clasă premium și oferă servicii de ascensoare, iar Kursana administrează servicii de găzduire și îngrijire pentru 13.600 de pensionari. În plus, grupul operează magazinul media Dussmann das KulturKaufhaus din Berlin și oferă servicii de îngrijire a copiilor prin intermediul Dussmann KulturKindergärten.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here