Politici de comportament ale locatarilor ce ajută o organizație să îndeplinească obiectivele de durabilitate

Recomandări de protocoale de înaltă performanță

Comportamentul ocupanților clădirii afectează capacitatea unei organizații de a-și îndeplini obiectivele de durabilitate. În clădirile tipice comerciale, ocupanții sunt responsabili de 50 până la 75 la sută energie consumată prin utilizarea de iluminat, echipamente și HVAC. Iată câteva strategii pentru reducerea impactului asupra mediului al comportamentului ocupanților.

  • Hârtia

Imprimați față-verso sau PDF.

Utilizați mai puține ambalaje (cumpărați în vrac).

Utilizați documente electronice.

Oferiți angajaților resurse pentru a contacta furnizorii direct prin corespondență, pentru a reduce deșeurile.

Utilizați marginile, dimensiunea fontului și șabloane mai mici pentru a reduce numărul de pagini pe documente imprimate.

Nu utilizați o foaie de acoperire separată atunci când trimiteți faxuri.

Utilizați plicuri din birou în loc de plicuri noi dacă este posibil.

Încurajați politici fără hârtie și cu birouri curate pentru a ajuta la eliminarea dezordinei, pentru a reduce consumul de materii prime și a ajuta la menținerea biroului fără praf.

În loc de a furniza copii ale prezentărilor și informări, rugați angajații să aducă laptop-uri la ședințe pentru a vizualiza copia prezentării.

Păstrați toată hârtia uscată – hârtia umedă nu poate fi reciclată.

  • Tehnologie

Eliminați aparatele de fax și mutați-vă pe tehnologia e-fax.

Opriți calculatorul și monitorul la sfârșitul zilei.

Activați modul de așteptare pe computer în timpul pauzelor.

Setați display-ul monitorului să se închidă atunci când nu este în uz.

Deconectați dispozitivele neutilizate.

Consumabile de birou

Refolosiți consumabilele de birou, cum ar fi clipuri, agrafe, dosare, lipici și bandă.

Colectați pungile reutilizabile de la conferințe și de la alte evenimente și utilizați-le la birou în funcție de necesități.

Eliminați premiile fizice, cum ar fi certificate și plăci; în schimb furnizați carduri cadou sau cadouri mai durabile, care nu se adaugă la dezordinea din birou.

Asigurați reciclarea separată pentru produse electronice, baterii și becuri.

Atunci când materialele de birou (inclusiv mobilier și echipamente) trebuie să fie înlocuite, căutați programe de preluare și salvare.

  • Alimente

Colectați pungile de plastic și dați-le spre utilizarea personalului sau pentru acasă (pot fi saci de gunoi pentru baie, pungi de gunoi pentru animale de companie, etc.).

Înainte de a evenimente și întâlniri, trimiteți un e-mail amintind participanților să aducă căni sau pahare de unică folosință dacă vor fi servite băuturi.

Evitați achiziționarea de mâncare la cutie.

Utilizați mai puțină apă îmbuteliată.

Eliminați produsele din polistiren.

Scurgeți toate lichidele din sticle de plastic.

Spălați și clătiți toate resturile de alimente și scurgeți excesul de lichid, înainte de introducerea containerelor în coșul de reciclare.

  • Iluminat

Stingeți luminile.

Trageți jaluzelele când soarele este puternic.

Educație și înscriere

Educați angajații cu privire la consumabilele de birou (cum ar fi energia și utilizarea apei, generarea de gunoi, etc).

Încurajați formarea de echipe verzi.

Postați online manuale pentru angajați și materiale similare, decât să distribuiți copii de hârtie.

Găzduiți sesiuni de formare continuă în birou cu privire la modul în care să se angajeze în comportamente durabile la birou.

Creați programe de cumpărare cu alți chiriași din clădire pentru a cumpăra consumabile la vrac.

Încurajați schimburile între angajați prin crearea unor biblioteci informale de împrumut pentru diverse lucruri, cum ar fi cărți, reviste, CD-uri și DVD-uri. Sau, stabiliți zile pentru ca oamenii să aducă lucruri pentru a face schimb;ce nu a fost luat la sfârșitul zilei ar putea fi dat în scopuri caritabile.

Oferiți stimulente pentru implicarea angajaților în comportamente durabile.

Susțineți un cod vestimentar casual, pentru a permite un confort sporit si o mai mare variație de temperatură (cizme în timpul iernii și mâneci scurte vara).

Încurajați utilizarea de scări în locul lifturilor.

Puneți semne evidente asupra a ceea ce ar trebui să fie reciclat / compostat / aruncat.

Adoptați inițiative de sănătate și wellness.

  • Transport

Furnizați opțiuni de împărtășire de biciclete sau mașini.

Furnizați suporturi pentru biciclete și dușuri.

Subvenționați tranzitul.

Oferiți posibilitatea angajaților de a călători cu aceeași mașină /microbus și parcări eficiente energetic.

Oferiți modalități de lucru flexibile sau săptămâni de lucru comprimate pentru a reduce naveta la ore de vârf.

  • Reducea navetei

Furnizați opțiuni de teleconferință.

Utilizați întâlniri de web, cum ar fi Live Meeting, Office Communicator, SharePoint și TelePresence.

Călătoriți numai dacă este necesar în scopuri de afaceri.

Optați pentru calea ferată în locul avionului.

Selectați hoteluri prietenoase cu mediul.

Închiriați un vehicul eficient din punctul de vedere al combustibilului.

Folosiți conferințele online; limitați prezența și rugați angajații să raporteze la restul organizației.

  • Protocoale de ocupare a vehiculului unic sau a flotei de autovehicule

Luați în considerare un vehicul cu emisii zero sau cât mai mici.

Utilizați o mașină mică pentru navetă.

Umpleți anvelopele cu aer.

Combinați călătorii atunci când este posibil.

  • Protocoalele verzi de luat în considerare în cadrul operațiunilor de construcții

Fie că o clădire este deținută sau închiriată, mărimea ei, durata contractului de leasing, precum și alți factori determină nivelul de control al unei societăți asupra funcționării unei clădiri pe care o ocupă. Acestea fiind spuse, luați în considerare următoarele ca pe o listă de verificare care afectează operațiunile de la nivelul clădirii:

  • Energia

Opriți încălzirea, ventilația și sistemul de climatizare atunci când angajații nu lucrează, adică, 6:00 – 18:00 în fiecare zi și la sfârșit de săptămână.

Utilizați termostate programabile.

Instalați contoare pentru a urmări utilizarea de energie și apă.

Curățați periodic filtrele HVAC.

Folosiți uscătoare de mâini de înaltă eficiență în loc de prosoape de hârtie.

Luați în considerare setarea de încălzire a apei calde la temperaturi mai mici (120 de grade Fahrenheit ar trebui să fie suficient).

Utilizați surse regenerabile de energie atunci când este posibil.

  • Apă

Folosiți apă potabilă numai atunci când este necesar din motive de sănătate sau de siguranță.

Utilizați robinete cu flux redus.

Instalați toalete cu flux redus sau dual.

Instalați pisoare fără apă sau cu flux redus. Asigurați-vă că personalul de curățenie este educat în întreținerea corespunzătoare a pisoarelor.

  • Reciclare

Puneți la dispoziție o zonă de colectare pentru reciclare.

  • Curățenie

Încurajați companiile de curățenie să curețe spațiile în timpul zilei, în scopul de a reduce consumul de energie in afara orelor de lucru.

Folosiți produse de curățare certificate Green Seal.

Aduceți plante la birou pentru a ajuta la curățarea aerului (dar asigurați-vă că sunt curate și sănătoase, astfel încât acestea nu au spori de mucegai sau mult praf).

Integrați un management de combatere a dăunătorilor.

  • Altele

Auditați în mod regulat clădirile pentru scurgeri și alte zone în care energia și apa ar putea fi irosite (cum ar fi întrerupătoare de lumină cu intensitate variabilă, care rămân blocate chiar înainte de poziția oprit).

Angajați-vă în punerea în aplicare, în cadrul proiectului și în afara acestuia.

Luați în considerare raportarea la terță parte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here