Cristescu Mihaela-Cora, Director General MT&T ATALIAN Romania
MT&T-ATALIAN România se mândrește astăzi cu o adevărată expertiză în zona de servicii de Facility Management Integrat, prin  puterea Grupului International ATALIAN, prezent în peste 32 de țări , acumulând o experiență de 70 de ani în domeniu.
Grupul ATALIAN, înregistrează o forță de muncă de peste 100.000 mii de angajați în întreaga lume, dar și flexibilitatea unei companii locale, spiritul de anteprenor, pragmatismul și apropierea către nevoile clienților, ce îi recomandă ca lider al pieței de Facility Management.
În acest moment în România, MT&T-ATALIAN, oferă patru linii de business și servicii suport precum: 
  • Property Management Services
  • Facility Management Services
  • Corporate Facility Management Services
  • Construction Management/ Fit Out Works
Cu o experiență bogată în managementul personalului și operațiunilor, mamutul MT&T-ATALIAN România este pus în funcțiune de mai bine de 8 ani, de către  Cristescu Mihaela-Cora, prin funcția sa de Director General.
De menținut faptul că, Cristescu Mihaela-Cora a mai deținut funcții precum Regional Operations Manager și Recruitment în cadrul Interbrands, companie pentru care a lucrat mai bine de 10 ani.
“Am avut plăcerea ca în acești 18 ani să parcurg un drum interesant și plin de oportunități, trecând prin departamente, dar și prin zone diverse ale țării, în cadrul ambelor companii.
De menționat ar fi departamentul HR care m-a format și mi-a canalizat energia spre cel mai important asset, și anume omul. Apoi urmează aria operațională care, mai ales în cadrul MT&T-ATALIAN, mi-a dat șansă să îmi testez creativitatea atunci când ne gândim la standarde și echipă.
Acum mă aflu în fața unei provocări care, pe de o parte solicită multă energie și mult efort, însă care cu siguranță mă va ajuta să îmi conturez maturitatea profesională”. 
 

La un an după fuziunea dintre cele două companii, care sunt cele mai mari avantaje aduse pieței de Facility Management din România și implicit clienților dvs?

Fuziunea celor două companii aduce beneficii datorită visului ATALIAN, locul 1 în lume și ambiția MT&T de a depăși întotdeauna așteptările.
Avantajele pe care echipa noastră le oferă derivă din obiectivul nostru “Put the client in the heart of our business”, a menționat Cristescu Mihaela-Cora.
Dăm dovadă de o mare flexibilitate, seriozitate, implicare și calitate în tot ce are legătură cu clientul nostru.
Avem parteneriate de peste 10 ani, în care ne regăsim și astăzi la fel de energici și determinați ca în prima zi de preluare.
Uniunea dintre o companie locală cu tradiție și o organizație ce activează pe 4 continente, n-a făcut decât să oblige piața de FM să facă un pas în față. În același timp, forța grupului ATALIAN consolidează încrederea partenerilor noștri, într-un context economic instabil. 

 

Cum au întâmpinat clienții dvs noua schimbare, având în vedere aspectele organizatorice și juridice ale celor două entități?

În acest moment suntem în procesul de integrare juridică și vom finaliza în acest an, devenind o singură entitate juridică.
Important de menționat aici este faptul că, integrarea organizațională a fost finalizată cu un real succes, noi fiind adepții unei stabilități și creșteri organice. 
Procesul s-a realizat extrem de organizat, fără a perturba în vreun fel activitatea operațională, astfel, clienții nu au resimțit în mod negativ schimbarea. Experiența MT&T și renumele ATALIAN i-au făcut să se simtă mai siguri, având un partener de talie mondială.

 

Ce aduce nou MT&T-ATALIAN în materie de tehnologie și standarde ridicate a serviciilor oferite?

Nu suntem o companie axată pe cercetare, însă prin puterea Grupului ATALIAN,  în curând și în România, vom putea implementa multe din aplicațiile tehnologice ale colegilor din alte țări, precum Franța.
Grupul nostru este într-o continuă mișcare și dezvoltare,  astfel avem marele avantaj prin schimbul de experiență, atât cu piețe mult mai dezvoltate din Europa, dar și cu cele din SUA și ASIA, să aducem în primul rând, un Know-How al industriei de IFM . Nu în ultimul rând prin experiența MT&T, axată mai mult pe servicii tehnice și de project management, am setat, credem noi, un standard ridicat la care acum și alte companii din domeniu se raportează. 

 

Primul obiectiv este acela de retenție a clienților existenți, iar aceasta evident, presupune o creștere a performanței noastre. Apoi sigur că ne dorim o mărire a cifrei de afaceri, însă suntem concentrați mai mult pe parte de creștere organică și consolidarea poziției noastre la nivel național. 

 

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here