Compania Unilever a anunțat, în cadrul Summit-ului Național de Plastice, care a avut loc la începutul lunii martie în Australia, progresul în ceea ce privește angajamentele sale mondiale de a nu mai produce deșeuri până în 2025.

Reducerea consumului de plastic virgin și colectarea și prelucrarea mai multor ambalaje din plastic decât vând, până în 2025, au fost două angajamente cheie la nivel mondial pe care Unilever le-a făcut în octombrie anul trecut.

Producătorul de bunuri de larg consum (FMCG) a anunțat că înregistrează progrese privind aceste target-uri în Australia și Noua Zeelandă. Potrivit unui comunicat de presă, în 2020 compania va:

-genera cerere și o viață nouă pentru cel puțin 380 de tone de plastic reciclat post-consumator din Australia
-investi în comunicare, parteneriate de vânzare cu amănuntul și etichetare clară care încurajează australienii să aleagă produse cu ambalaje din plastic reciclat, și
-permite facilităților de reciclare să recicleze mai ușor ambalajele care până acum erau dificil de prelucrat, prin extinderea utilizării tehnologiei de detectare a pigmenților negri pentru sticlele de plastic HDPE.

Lucrând cu furnizorii Visy și Pact, Unilever utilizează materiale plastice reciclate de la recipientele Dove, TRESemmé, Toni and Guy, Surf și Omo.

Prima ediție a National Plastics Summit a avut loc la începutul lunii martie, la Canberra. Guvernul lui Scott Morrison, Nestlé și McDonald se numără printre participanții care și-au dezvăluit planurile de a reduce consumul și generarea de plastic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here