Pandemia COVID-19 a schimbat modul în care majoritatea lumii privește viața de zi cu zi. Același lucru s-a întâmplat și în ceea ce privește curățenia, deoarece întreprinderile încep să se uite dintr-o altă perspectivă la persoanele și companiile pe care le angajează pentru a-și trata și curăța facilitățile.

După cum raportează Franchise Times, firmele obișnuiau să vadă companiile de curățenie ca mărfuri considerate demne de selecție doar dacă erau cea mai ieftină opțiune disponibilă. Cu toate acestea, din cauza temerilor generate de pandemia COVID-19 firmele au început să ăși schimbe preferințele, schimbând criteriul de preț redus în favoarea serviciilor de curățare care oferă cea mai bună protecție pentru angajații și clienții lor.

Chiar dacă multe companii iau mai în serios selecția serviciilor de curățenie, acest lucru nu ajută în mod special firmele specializate în curățenia comercială în acest moment. Asta se datorează faptului că închiderea întreprinderilor neesențiale și disponibilizarea angajaților au dus la un nivel mult mai scăzut de muncă pentru companiile de curățenie.

La fel ca multe alte industrii, industria de curățenie ar trebui să aștepte să vadă cum se va dezvolta această situație pentru a-și stabili planurile de viitor. Cu toate acestea, unele organizații din industrie se simt deja optimiste.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here